OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBOTY BUDOWLANE
z dnia 24.09.2024 r.
Nazwa zamówienia
Prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane budynku dzwonnicy przy Kaplicy św. Trójcy w Proszowicach
dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
ZAMAWIAJĄCY
Parafia Rzymskokatolicka pw. Wniebowzięcia NMP w Proszowicach
32-100 Proszowice
ul. 3 Maja 1
tel. 12-386-10-28;
adres poczty elektronicznej: parafia@proszowice.pl
https://bip.malopolska.pl/ugimproszowice
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane budynku dzwonnicy przy Kaplicy św. Trójcy w Proszowicach dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
Numer referencyjny: ZNP-2/2024/Dzwonnica
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane budynku dzwonnicy przy Kaplicy św. Trójcy w Proszowicach dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Zespół Kaplicy p.w. Świętej Trójcy w Proszowicach został wpisany do rejestru zabytków pod nr A-684 Decyzją z dnia 24.06.1994 roku [A-374/M], w sprawie wpisania dobra kultury do rejestru zabytków. Przewidziany zakres prac to prace konserwatorsko – budowlane dzwonnicy wraz z wyposażeniem
Przedmiot zamówienia musi być wykonywany zgodnie z pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (MWKZ) Decyzja nr 21/18 wraz ze zmianami, zgodnie ze wszystkimi zaleceniami jak również wykonywany przez osoby spełniające wymagania zawarte w pozwoleniu.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
1) wykonywał przedmiot zamówienia własnym sprzętem, narzędziami i materiałami dopuszczonymi w programie prac konserwatorskich, gwarantującymi wysoki poziom prac, posiadającymi wymagane prawem normy, atesty i certyfikaty;
2) wykonywał przedmiot zamówienia pod własnym nadzorem oraz przy pomocy osób zapewniających wysoki poziom robót oraz wymagane kwalifikacje w tym osobą kierującą pracami spełniającą wymogi określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2024 r. poz. 1292),
3) sporządził dokumentację powykonawczą opracowaną przez osoby odpowiedzialne za wykonanie prac konserwatorskich i robót budowlanych w terminie nie późniejszym niż 3 miesiące od dnia zakończenia robót w oparciu o wymagania zawarte w pozwoleniu konserwatorskim
Główny kod CPV:
92522100-7 – Usługi ochrony obiektów historycznych
45453100-8 – Roboty renowacyjne
45212360-7 – Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
31.12.2025 r. |
IInformacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
1) w okresie ostatnich sześciu lat wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na renowacji lub konserwacji obiektu zabytkowego (wpisanego do rejestru zabytków) o wartości robót co najmniej 160 000,00 zł brutto.
2) w okresie ostatnich sześciu lat wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane, z czego każda polegająca na wykonaniu tynków renowacyjnych wraz z konserwacją i renowacją ścian oraz odtworzeniem dekoracyjnych form architektonicznych obiektu wpisanego do rejestru zabytków o wartości robót co najmniej 80 000 zł brutto każda.
3) w okresie ostatnich 6 lat wykonał należycie co najmniej jedną robotę polegającą na remoncie dachu obiektu wpisanego do rejestru zabytków o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto
4) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane (na równi z uprawnieniami budowlanymi traktuje się decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych obywateli państw członkowskich w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) do kierowania robotami budowlanymi w następującej specjalności:
– konstrukcyjno-budowlanej,
posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie przy budynkach zabytkowych,
wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
5) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie odpowiedzialna za kierowanie pracami konserwatorskimi spełniającą wymogi określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2024 r. poz. 1292),
6) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek, o których mowa w Załączniku 2.
III.2) WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MA DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA
Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie przesłanek, o których mowa w Załączniku 2,
2) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (Załacznik 3), o których mowa w części IV pkt 1-3, który powienien zawierać opis przedmiotu zamówienia, wartość zamówienia (brutto), daty wykonania, miejsce wykonania (nazwa i adres),
3) wykaz zawierający osoby odpowiedzialne za wykonanie robót (Załącznik 4), posiadające wymagane uprawnienia, kwalifikacje, doświadczenie, o których mowa w części IV pkt 4 i pkt 5 tj. wykaz powinien zawierać imię i nazwisko, kwalifikacje (wskazanie uprawnień, wykształcenia, doświadczenia), lata pracy przy zabytkach, zakres wykonywanych przez nie czynności w tym wskazanie osoby kierującej robotami) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami,
PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone zostały w Załączniku 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: tryb konkurencyjny
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria oceny ofert:
Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
Informacje dodatkowe:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak. Zakres zmian zawiera wzór umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2024-10-25, godzina: 11:00,
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
Termin związania ofertą: do: 23 listopada 2024 r.