Ogłoszenie o zamówieniu – Remont konserwatorsko – budowlany krypty w Kaplicy p.w. Świętej Trójcy w Proszowicach


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBOTY BUDOWLANE

z dnia 24.09.2024 r.

Nazwa zamówienia

Remont konserwatorsko – budowlany krypty w Kaplicy p.w. Świętej Trójcy w Proszowicach

dofinansowany  z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

ZAMAWIAJĄCY

Parafia Rzymskokatolicka pw. Wniebowzięcia NMP w Proszowicach

32-100 Proszowice

ul. 3 Maja 1
tel. 12-386-10-28;

adres poczty elektronicznej: parafia@proszowice.pl

https://bip.malopolska.pl/ugimproszowice

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont konserwatorsko – budowlany krypty w Kaplicy p.w. Świętej Trójcy w Proszowicachdofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

Numer referencyjny: ZNP-1/2024/Krypta


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )Przedmiotem zamówienia jest remont konserwatorsko – budowlany krypty w Kaplicy p.w. Świętej Trójcy w Proszowicach dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

Zespół Kaplicy p.w. Świętej Trójcy w Proszowicach został wpisany do rejestru zabytków pod nr A-684 Decyzją z dnia 24.06.1994 roku [A-374/M], w sprawie wpisania dobra kultury do rejestru zabytków.

Przewidziany zakres prac:

1)      Naprawa fundamentów, wyrównanie powierzchni, wzmocnienie.

2)      Zszycie i wypełnienie pęknięć w ścianach i sklepieniach krypty. Wymiana – uzupełnienie  zdegradowanego materiału ceglanego.

3)      Usuniecie całej powierzchni posadzki budynku kaplicy wraz z progiem. Usunięcie materiału podposadzkowego.

4)      Wykonanie płaszcza żelbetowego wzmacniającego sklepienie krypty. Likwidacja wtórnych podpór betonowych wspierających sklepienie krypty.

5)      Wykonanie podbudowy pod nową posadzkę.

6)      Założenie nowej posadzki w nawie z marmuru bolechowickiego. Założenie odzyskanej starej posadzki w prezbiterium.

7)      Wykonanie nowego progu z piaskowca.

8)      Wykonanie nowego włazu wejściowego do krypty.

Przedmiot zamówienia musi być wykonywany zgodnie z pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (MWKZ) Decyzja nr 21/18 wraz ze zmianami, zgodnie ze wszystkimi zaleceniami jak również wykonywany przez osoby spełniające wymagania zawarte w pozwoleniu.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca:

1)      wykonywał przedmiot zamówienia własnym sprzętem, narzędziami i materiałami dopuszczonymi w programie prac konserwatorskich, gwarantującymi wysoki poziom prac, posiadającymi wymagane prawem normy, atesty i certyfikaty;

2)      wykonywał przedmiot zamówienia pod własnym nadzorem oraz przy pomocy osób zapewniających wysoki poziom robót oraz wymagane kwalifikacje w tym osobą kierującą pracami spełniającą wymogi określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.  o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2024 r. poz. 1292),

3)      sporządził dokumentację powykonawczą opracowaną przez osoby odpowiedzialne za wykonanie prac konserwatorskich i robót budowlanych w terminie nie późniejszym niż 3 miesiące od dnia zakończenia robót w oparciu o wymagania zawarte w pozwoleniu konserwatorskim

Główny kod CPV:

92522100-7 – Usługi ochrony obiektów historycznych

45453100-8 – Roboty renowacyjne

45212360-7 – Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
   31.12.2025 r.


IInformacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:

1)      w okresie ostatnich sześciu lat wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na renowacji lub konserwacji obiektu zabytkowego (wpisanego do rejestru zabytków) o wartości robót co najmniej 360 000 zł brutto,

2)      w okresie ostatnich 6 lat wykonał należycie co najmniej jedną robotę, polegającą na wykonaniu prac konserwatorskich przy wątku ceglanym obiektu wpisanego do rejestru zabytków o wartości robót co najmniej 80 000,00 zł brutto,

3)      w okresie ostatnich 6 lat wykonał należycie co najmniej jedną robotę polegającą na  wykonaniu prac konserwatorskich przy posadzce obiektu wpisanego do rejestru zabytków o wartości robót co najmniej 80 000,00 zł brutto,

4)      dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane (na równi z uprawnieniami budowlanymi traktuje się decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych obywateli państw członkowskich w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) do kierowania robotami budowlanymi w następującej specjalności:

–        konstrukcyjno-budowlanej,

posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie przy budynkach zabytkowych,

wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,

5)      dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie odpowiedzialna za kierowanie pracami konserwatorskimi spełniającą wymogi określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.  o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2024 r. poz. 1292),

6)      nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek, o których mowa w Załączniku 2

III.2 WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MA DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA

Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:

1)      oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie przesłanek, o których mowa w Załączniku 2,

2)      wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (Załacznik 3), o których mowa w części IV pkt 1-3, który powienien zawierać opis przedmiotu zamówienia, wartość zamówienia (brutto), daty wykonania, miejsce wykonania (nazwa i adres),

3)      wykaz zawierający osoby odpowiedzialne za wykonanie robót (Załącznik 4), posiadające wymagane uprawnienia, kwalifikacje, doświadczenie, o których mowa w części IV pkt 4 i pkt 5 SWZ tj.  wykaz powinien zawierać imię i nazwisko, kwalifikacje (wskazanie uprawnień, wykształcenia, doświadczenia), lata pracy przy zabytkach, zakres wykonywanych przez nie czynności w tym wskazanie osoby kierującej robotami) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami,

PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone zostały w Załączniku 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: tryb konkurencyjny

KRYTERIA OCENY OFERT

Kryteria oceny ofert:
Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

Informacje dodatkowe:

ZMIANA UMOWY


Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak. Zakres zmian zawiera wzór umowy.
 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym


IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2024-10-25, godzina: 11:00,

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
Termin związania ofertą: do: 23 listopada 2024 r.


Ogloszenie 24-09-2024
53 kB

Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji
27 kB

SWZ
150 kB

ZAL 1(oferta)
38 kB

ZAL 2(oswiadczenie)
47 kB

ZAL 3(wykaz robot)
28 kB

Zalacznik Zobowiązanie
37 kB

Załącznik (wzór umowy)
151 kB

Załącznik OPZ
36.1 MB