Ogłoszenie o wyniku postępowania- „Prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane budynku dzwonnicy przy Kaplicy św. Trójcy w Proszowicach dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków”


Ogłoszenie o wyniku postępowania
– Usługi 
z 12.11-2024 r. „Prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane budynku dzwonnicy przy Kaplicy św. Trójcy w Proszowicach dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków”

 

 ZAMAWIAJĄCY

Parafia Rzymskokatolicka pw. Wniebowzięcia NMP w Proszowicach

32-100 Proszowice

ul. 3 Maja 1
tel. 
+ 48 516 296 309

e-mail: parafia@proszowice.pl /

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane budynku dzwonnicy przy Kaplicy św. Trójcy w Proszowicach dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

 

Numer referencyjny: ZNP-2/2024/Dzwonnica

 


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )

Zespół Kaplicy p.w. Świętej Trójcy w Proszowicach został wpisany do rejestru zabytków pod nr A-684 Decyzją z dnia 24.06.1994 roku [A-374/M], w sprawie wpisania dobra kultury do rejestru zabytków. Przewidziany zakres prac to prace konserwatorsko – budowlane dzwonnicy wraz z wyposażeniem

Przedmiot zamówienia musi być wykonywany zgodnie z pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (MWKZ) Decyzja nr 21/18 wraz ze zmianami, zgodnie ze wszystkimi zaleceniami jak również wykonywany przez osoby spełniające wymagania zawarte w pozwoleniu.

 

Zamawiający wymaga aby Wykonawca:

1)      wykonywał przedmiot zamówienia własnym sprzętem, narzędziami i materiałami dopuszczonymi w programie prac konserwatorskich, gwarantującymi wysoki poziom prac, posiadającymi wymagane prawem normy, atesty i certyfikaty;

2)      wykonywał przedmiot zamówienia pod własnym nadzorem oraz przy pomocy osób zapewniających wysoki poziom robót oraz wymagane kwalifikacje w tym osobą kierującą pracami spełniającą wymogi określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.  o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2024 r. poz. 1292),

3)      sporządził dokumentację powykonawczą opracowaną przez osoby odpowiedzialne za wykonanie prac konserwatorskich i robót budowlanych w terminie nie późniejszym niż 3 miesiące od dnia zakończenia robót w oparciu o wymagania zawarte w pozwoleniu konserwatorskim

 

Główny kod CPV:

92522100-7 – Usługi ochrony obiektów historycznych

45453100-8 – Roboty renowacyjne

45212360-7 – Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych

 

III. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

     

31.12.2025


SEKCJA IV ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

4.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:

postępowanie zakończyło się zawarciem umowy

 

SEKCJA V OFERTY

5.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

5.2.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

5.3.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

5.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

5.5.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

5.6.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

5.7.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219 000,00 PLN

5.8.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219 000,00 PLN

5.9..) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219 000,00 PLN

5.10.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

5.11.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

 

SEKCJA VI WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

6.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

6.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: mikroprzedsiębiorstwo

6.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

Nazwa (firma) wykonawcy, adres któremu udzielono zamówienia:

 

MORISON Jacek Krzyżyk

ul. Leśna 84B,

32-091 Michałowice

 

6..4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561897284

 

6.5) Województwo: małopolskie

6.6) Kraj: Polska

6.7) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

 

SEKCJA VII UMOWA

7.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11 – 07

7.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219 000,00 PLN

7.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31.12.2025 r.